Pro Zaměstnavatele | Veriva Personal Care - Personální agentura
MENU logo

Informace pro firmy

Dočasná přidělení zaměstnanců

Dle Vašich specifických požadavků Vám v co nejkratším čase zajistíme potřebný počet kvalifikovaných zaměstnanců do - výroby, skladů a na nejrůznější pomocné práce.

Jak fungujeme?

  • Pracujeme především s vlastní databází uchazečů o zaměstnání z celé České republiky, Slovenské republiky a Polska
  • V Polské republice máme svou pobočku a přímo v terénu působí naši náboroví specialisté – denně nám databáze narůstá o 8-15 kvalitních uchazečů o zaměstnání
  • Doporučíme Vám vhodné uchazeče a zprostředkujeme vstupní pohovory přímo ve Vaší společnosti
  • S vybranými uchazeči sepíšeme pracovní smlouvy, zajistíme vstupní lékařské prohlídky, případně proškolíme dle Vašich požadavků
  • Vyřídíme veškeré administrativní náležitosti a komunikaci s úřady spojené s nástupem nového zaměstnance
  • Zodpovídáme za kompletní personální a mzdovou agendu vůči přiděleným zaměstnancům
  • Vaší společnosti bude přidělen koordinátor, který Vám i zaměstnancům bude k dispozici 24h. denně

Šetříme Váš čas a náklady

  • Odpadá Vám veškerá komunikace se státními a kontrolními orgány (úřady práce, správa soc. zabezpečení, zdravotní pojišťovny, exekuční úřady)
  • Zákonné odvody a roční zúčtování jsou v naší režii
  • Máte nulové náklady na vyhledávání, výběr a zaškolování nových zaměstnanců
  • V případě nutnosti výměny přidělených zaměstnanců či náhlého výpadku Vašich, dokážeme zajistit náhradu během pár hodin
  • Snaha o minimální fluktuaci – k našim zaměstnancům přistupujeme zcela odlišným způsobem oproti konkurenci. Zakládáme si na pozitivním a motivujícím způsobu vedení. Vedle srovnatelných mzdových podmínek poskytujeme firemní benefity – příspěvek na bydlení, měsíční kupony na MHD, příspěvek na životní/penzijní připojištění, poukázky na sport a volnočasové aktivity a možnosti personálního poradenství a koučingu

Recruitment

Zabezpečíme kompletní náborový proces na Vámi požadovanou pracovní pozici a předvedeme Vám pouze uchazeče, kteří nejlépe vyhovují Vašim požadavkům.

Jak fungujeme?

  • Společně s Vámi detailně projdeme specifikaci pracovní pozice
  • Vypracujeme profil ideálního kandidáta
  • Vytvoříme inzerci a dle pracovní pozice cílíme vhodnými kanály
  • Projdeme vlastní i on-line databázi uchazečů o zaměstnání
  • Selektujeme příchozí životopisy, odpovídáme nevyhovujícím kandidátům
  • Vybrané uchazeče zveme k osobním pohovorům
  • Po prvním týdnu jsme Vám schopni předložit první uchazeče
  • Pokud je třeba, upravíme výběr a pokračujeme dále ve vyhledávání

Šetříme Váš čas a náklady

  • Odpadá Vám čas strávený pohovory a pročítáním životopisů
  • Žádné náklady na inzerci
  • Nepotřebujete znalosti personalistiky a vedení pohovoru
  • Individuální cena dle pracovní pozice (od 7.000,- Kč)

Payroll

Elegantní řešení mzdového účetnictví pro firmy, které nechtějí nebo nemohou využívat vlastní mzdovou účtárnu

Jak fungujeme?

  • Zajistíme kompletní zpracování mzdové a personální agendy Vašich zaměstnanců včetně daní, sociálního a zdravotního pojištění a mzdových sestav dle Vašich požadavků
  • Zašleme výplatní pásky (diskrétní zabezpečení je samozřejmostí)
  • Zajistíme přenos dat do Vašeho účetního softwaru
  • Můžete využít konzultace v oblasti pracovního práva, sociálního zabezpečení a zdravotního pojištění
  • Povedeme za Vás personální evidenci a zastoupíme Vás při styku s příslušnými úřady
  • Nemusíte již sledovat novelizace souvisejících zákonů a řešit jejich uvedení do praxe
  • Odpadá Vám problém s archivací všech dokumentů a dat v souladu s platnou legislativou
  • Vše naprosto diskrétně a v souladu s ochranou Vašich osobních údajů

Šetříme Váš čas a náklady

  • Eliminace nákladů na vlastní mzdovou účtárnu – platy pracovníků, výpočetní technika a software
  • Nulové náklady na školení a další vzdělávání pracovníků v oblasti personální a mzdové agendy
  • Snížení nákladů na administrativu